Data publikacji: 2020-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznejKategoria: BIZNES, HandelOdpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stron
Data publikacji: 2014-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno S.A. uruchamia kolejny punkt dystrybucyjny w województwie śląskimKategoria: BIZNES, Handel16 kwietnia br. spółka Grodno S.A., jeden z czołowych polskich
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wart 50 mld zł!Kategoria: BIZNES, HandelW 2018 – kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych
Data publikacji: 2019-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w PolsceKategoria: BIZNES, HandelPrzekroczenie liczby 250 sklepów,osiągnięcie 1.000.000 polubień
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inga Wawrzyniak-Gacek nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfort S.A.Kategoria: BIZNES, HandelInga Wawrzyniak-Gacek została nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfo
Data publikacji: 2019-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta Zimowa produktów od marki WawelKategoria: BIZNES, HandelOferta Zimowa produktów od marki WawelŚwięta zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi wyj
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kapsułki przyszłości już dziś w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNadchodzi przełom na rynku środków do prania. W lipcu br. firma Henkel wprowadza na rynek nowo
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie – jak zachowują się polscy konsumenci kupując online?Kategoria: BIZNES, HandelPolscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami o
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pozłacane etykiety na Twoich produktachKategoria: BIZNES, HandelZłote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i liczy na szybką realizacj