Data publikacji: 2014-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MarcPol nagrodzony tytułami „Firma 25-lecia wolności RP” i „Przedsiębiorca 25-leKategoria: BIZNES, HandelMarcPol, wiodąca polska sieć spożywcza została
Data publikacji: 2020-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomarché otworzyło kolejny supermarket w PolsceKategoria: BIZNES, HandelOtwarcie pierwszego sklepu Bricomarché w Staszowie odbyło się 22 kwietnia. Jest to 4.
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa gospodarka tworzywami sztucznymi w FHCSKategoria: BIZNES, HandelFreudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS), właściciel marki Vileda, ogłosił że jest sy
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka coraz bardziej lokalna. 7000. sklep sieci otwarty w zabytkowym BieczuKategoria: Handel, BIZNES25 lutego 2021 roku został otwarty 7000. sklep sieci Żabka. Pl
Data publikacji: 2017-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt Krosno – otwarcie już we wrześniuKategoria: BIZNES, HandelCyfrowe przyjemności na wyciągnięcie rękiZnakomita wiadomość dla wszystkich miłośn
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy we wzornictwie sklepowym 2019Kategoria: BIZNES, HandelMagazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwa�
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2017-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szwedzka sieć Jula otworzyła sklep internetowyKategoria: BIZNES, HandelPod koniec maja sieć multimarketów Jula uruchomiła sprzedaż internetową. Możliwość d
Data publikacji: 2017-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sampling – wielka siła field marketinguKategoria: BIZNES, HandelDynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług