Data publikacji: 2016-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy?Kategoria: BIZNES, HandelRaport pt. "Sieci handlowe oczami Polaków" przygotowany przez zespół Procontent Co
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć po raz kolejny na targach ISM w KoloniiKategoria: BIZNES, HandelTrzeci rok z rzędu firma Brześć zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych targach branż
Data publikacji: 2015-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra ekspozycja towarów kluczem do sukcesu sklepuKategoria: BIZNES, HandelOdpowiednia ekspozycja towaru może wpłynąć zarówno na wyniki sprzedaży jak i na kom
Data publikacji: 2016-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w salonie Komputronik w SiedlcachKategoria: BIZNES, HandelKomputronik przenosi swój salon firmowy w Siedlcach do nowej lokalizacji. Od 8 października z ofer
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje pierwszy kwartał 2020 roku: wzrost kluczowych wynikówKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2020 r. się
Data publikacji: 2017-12-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyły poświąteczne wyprzedaże. Taniej nawet o 70%Kategoria: BIZNES, HandelRabaty do 70% – tak zapowiadają się najbliższe dni w Magnolia Park. Klienci
Data publikacji: 2017-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10. urodziny Wyjątkowego Prezentu: firma stawia na nowe koncepty sprzedażoweKategoria: BIZNES, HandelWyjątkowy Prezent – pierwsza i największa w Polsce fir
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kapsułki przyszłości już dziś w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNadchodzi przełom na rynku środków do prania. W lipcu br. firma Henkel wprowadza na rynek nowo
Data publikacji: 2020-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą sercemKategoria: BIZNES, HandelŚwięta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług