Data publikacji: 2014-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA wzbogaciła się o nowego specjalistęKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dy
Data publikacji: 2019-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park podsumowuje rokKategoria: BIZNES, HandelTo był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemc
Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanychKategoria: BIZNES, HandelWyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popyto
Data publikacji: 2017-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top Shop nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW nowej części Wola Parku 18 lutego otworzył się sklep Top Shop. Marka oferuje m.in. produkty wyposaż
Data publikacji: 2020-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowychKategoria: BIZNES, HandelTegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierw
Data publikacji: 2016-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe funkcje w sklepie TIM.plKategoria: BIZNES, HandelOdświeżony i unowocześniony koszyk oraz możliwość korzystania z kodów i etykiet EAN to funkcje, które p
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TK Maxx wspiera lubelską Fundację COR INFTANTISKategoria: BIZNES, HandelLubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesens
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe sklepy NEONET na Lubelszczyźnie i ŻywiecczyźnieKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy czwartek mieszkańcy Żywca i Tomaszowa Lubelskiego będą mogli d
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami