Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za
Data publikacji: 2017-01-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia termometryczna sposobem budowania konkurencyjności w e-handluKategoria: BIZNES, HandelRynek sprzedaży on-line jest jednym z najszybciej rozwijających
Data publikacji: 2017-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vistula Group S.A. i W.KRUK S.A. z nowym systemem e-commerce od i-systemsKategoria: BIZNES, HandelW związku z dynamicznym rozwojem Vistula Group S.A. sukcesywnie r
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemiąKategoria: BIZNES, HandelTesco przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybuc
Data publikacji: 2014-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IV-ty Konwent Stolarki w Oleśnicy k/ Wrocławia zakończony sukcesemKategoria: BIZNES, HandelIV Konwent Stolarki „Praktyka czyni mistrza” odbył się 11 i 12 kw
Data publikacji: 2018-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OEX E-Business wspiera e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w PolsceKategoria: BIZNES, Handel22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre
Data publikacji: 2014-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA wzbogaciła się o nowego specjalistęKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dy
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W FACTORY Poznań startują letnie wyprzedażeKategoria: BIZNES, HandelKalendarzowe lato dopiero przed nami, ale wiele sklepów już przygotowuje się do sezonowych
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dynamika rynku produktów dla dzieci przyspieszy w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelPo słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspiesz