Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2019-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczny koszyk smakołykówKategoria: BIZNES, HandelWielkanoc to moment, gdy odwiedzając najbliższą rodzinę lub przyjaciół, wręczamy im drobne i słodkie
Data publikacji: 2019-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – serce Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep co roku cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi RetailShow.
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemal pół tysiąca porcji lodów w ciągu godziny. Nowa maszyna od Hard – IceKategoria: BIZNES, HandelProducent maszyn do lodów Hard – Ice wprowadził do
Data publikacji: 2018-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalneKategoria: BIZNES, HandelWybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na i
Data publikacji: 2018-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowościKategoria: BIZNES, HandelChupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek sł
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2017-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FIRMA KAZAR DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIEKategoria: BIZNES, HandelFirma kolejny rok z rzędu została doceniona przez organizacje w Polsce i na świecie.FIRMA K
Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula uruchamia program lojalnościowy dla firmKategoria: BIZNES, Handel15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny kr
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Promocje lubiane mimo wadKategoria: BIZNES, HandelZainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsum