Data publikacji: 2015-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik z drugim salonem OutletKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, otwiera drugi salon Outlet. Od 11 grudnia z oferty sprzętu
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lagardère Duty Free z przedłużonym certyfikatem ISO 9001:2015Kategoria: BIZNES, HandelBureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free cert
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Książka „Gotuję z Lewiatanem” wyróżniona w międzynarodowym konkursieKategoria: BIZNES, HandelKsiążka kucharska Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest jed
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek sprzedaży internetowej w Polsce dojrzewaKategoria: BIZNES, HandelZdecydowana większość dużych sieci detalicznych posiada już swoje sklepy internetowe, a
Data publikacji: 2013-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Impulsowe wydatki internetowe Sprawdziliśmy zachowania polskich e-konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz
Data publikacji: 2020-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Język nowej generacjiKategoria: BIZNES, HandelNajstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią?
Data publikacji: 2015-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIII Targi eHandlu – święto internetowych sprzedawców w stolicy WielkopolskiKategoria: BIZNES, HandelNajwiększe w Polsce targi dla wszystkich sprzedającyc
Data publikacji: 2015-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAJAPACK zaczyna sezon letni na sportowoKategoria: BIZNES, HandelAkcja promocyjna RAJAPACKPływanie w jeziorze, przejażdżki rowerowe i jogging po parku – wszys
Data publikacji: 2020-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handelKategoria: BIZNES, HandelRynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oc
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon