Data publikacji: 2017-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci uważają, że mniejsze marki starają się bardziejKategoria: BIZNES, HandelEuropejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przykładają większą w
Data publikacji: 2017-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handel mądrzeje dzięki technologiiKategoria: BIZNES, HandelW sklepach coraz częściej używane są inteligentne rozwiązania oświetleniowe. Nowe technologie nie
Data publikacji: 2017-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek dziecięcy Indigo Isabel Haft tattoo grafito 2w1Kategoria: BIZNES, HandelWózek Isabel Haft tattoo grafito 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO.
Data publikacji: 2020-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markęKategoria: BIZNES, HandelW CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do naj
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”Kategoria: BIZNES, HandelKolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lepsza orientacja w sklepie dzięki koloromKategoria: BIZNES, HandelDużo mówi się o zastosowaniu kolorów w konstrukcji POS-ów w celu zwracania uwagi. Stosunkow
Data publikacji: 2020-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowejKategoria: BIZNES, HandelO nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w e
Data publikacji: 2017-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulotka – jak ją zaprojektować, by była przydatna – poradnik OKIKategoria: BIZNES, HandelUlotka to dla małych firm i micro przedsiębiorstw jeden z najmniej n
Data publikacji: 2015-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują kawę prawie najtaniej w EuropieKategoria: BIZNES, HandelPod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trz
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Brześcia w marce własnej Biedronki w akcji in-outKategoria: BIZNES, HandelOd 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafi�