Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2019-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość! Borówka leśna w żelu BIO od Devaldano – orzeźwiająco kwaskowy, delikatniKategoria: BIZNES, HandelBorówka leśna w żelu BIO to kolejna propozycja m
Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MEDKategoria: BIZNES, HandelOd września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wol
Data publikacji: 2020-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Claro – nowy fotel biurowy w ofercie Kinnarps – genialny w swojej prostocieKategoria: BIZNES, HandelNależąca do grupy Kinnarps marka Drabert, znana z d
Data publikacji: 2016-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne przeprowadzki w NEONETKategoria: BIZNES, HandelDobre Miasto i Nowy Dwór Mazowiecki to kolejne miejscowości, w których ogólnopolska sieć sklepów NEONET
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach onlineKategoria: BIZNES, Handel„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz
Data publikacji: 2020-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Logistyka zawsze w drodze do solidarnego biznesuKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa pokazała konsumentom, jak ważne są działania branży logistycznej
Data publikacji: 2015-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Model grupy zakupowej alternatywą dla franczyzyKategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej firm stawia na taki model współpracy, który pozwala, w porównaniu do franc
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Brześcia w marce własnej Biedronki w akcji in-outKategoria: BIZNES, HandelOd 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafi�
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak nie stracić (a nawet zarobić) na kończącej się dacie przydatności?Kategoria: BIZNES, HandelSprzedawcy detaliczni zostali postawieni w sytuacji, którą mo�