Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy w dyskontach klienci nie kradną?Kategoria: BIZNES, HandelW sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg
Data publikacji: 2017-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces China Homelife w PolsceKategoria: BIZNES, HandelZakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów w podwarszawskim Nadarzynie.Zakończyły się trz
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2015-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon Komputronik w TarnobrzeguKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, otw
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 złKategoria: Handel, BIZNESPolacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygot
Data publikacji: 2018-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwie nominacje dla TIM SA w prestiżowym konkursie e-commerceKategoria: BIZNES, HandelInnowacyjne koszyki pełne możliwości w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nomi
Data publikacji: 2020-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów?Kategoria: BIZNES, HandelGry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną pla
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za
Data publikacji: 2020-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ COVID-19 na zmiany zachowań konsumentówKategoria: BIZNES, HandelTak zwany lockdown związany z COVID-19 będzie trwał w Polsce około dwóch miesięcy, pon
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie