Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula uruchamia program lojalnościowy dla firmKategoria: BIZNES, Handel15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny kr
Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe miejsce spotkań w sercu Krakowa!Kategoria: BIZNES, HandelJuż 8 lipca w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie otwarte zostanie nowe miejsce spotkań sygnowane r
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEJDŹ DO DOMU ZA POMOCĄ ODCISKU PALCAKategoria: BIZNES, HandelNieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Mar
Data publikacji: 2020-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash: solidne wyniki za 2019 rok i podstawy do dalszego wzrostuKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i by�
Data publikacji: 2018-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa fabryka Spectra LightingKategoria: BIZNES, Handel14 czerwca 2018 r. nastąpiło uroczyste podpisanie aktu erekcyjnego i wmurowania kamienia węgielnego pod nowy
Data publikacji: 2019-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyjęcie na świeżym powietrzu? Z Jula nic Cię nie powstrzyma!Kategoria: BIZNES, HandelWiosna w pełni, lato tuż tuż – przed nami długie wieczory, które z
Data publikacji: 2020-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Bocheńska dezynfekuje non stop powietrze w obiekcieKategoria: BIZNES, HandelGaleria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobroczynność w dobie internetuKategoria: BIZNES, HandelZbiórka środków przez internet to nic nowego. W sieci funkcjonuje dziesiątki stron, za pośrednictwem k
Data publikacji: 2020-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RYNEK CHEMII BUDOWLANEJ SŁABNIE WSKUTEK PANDEMIIKategoria: BIZNES, HandelFirma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiał�
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług