Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: problem marnowania żywności dotyczy całej branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelW Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności rocznie . Netto będ
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon Komputronik w SzczytnieKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu RTV
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za
Data publikacji: 2020-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash: solidne wyniki za 2019 rok i podstawy do dalszego wzrostuKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i by�
Data publikacji: 2016-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Energetyczni najemcy w Poznań City CenterKategoria: BIZNES, HandelAktywność fizyczna podobnie, jak kawa przyczynia się do wydzielania hormonów szczęścia. Od d
Data publikacji: 2016-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deklaracja ze strony Tesco dotycząca przekazywania żywności potrzebującymKategoria: BIZNES, HandelDo 2020 roku wszystkie sklepy Tesco w Polsce i Europie Środkow
Data publikacji: 2015-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO otwiera salony w kolejnych miastachKategoria: BIZNES, HandelW sobotę 25 kwietnia otwarty został salon w Galerii Leszno. Sklepy LANĈERTO powstaną równi
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia