Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-book “E-commerce śladami liderów B2B – case studies najlepszych wdrożeń w branKategoria: BIZNES, HandelSpółka e-point SA, udostępniła e-book przeds
Data publikacji: 2016-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGS do Rady Miasta Warszawy – zawieście wadliwą Uchwałę o handlu alkoholem!Kategoria: BIZNES, HandelPod koniec ubiegłego tygodnia Polska Grupa Supermarketów
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efektyKategoria: BIZNES, HandelPandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zapla
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużejKategoria: Handel, BIZNESPo udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, n
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon Komputronik w RadomskuKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, otwiera kolejny salon. Już od najbliższej soboty, 17 wrześn
Data publikacji: 2019-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Herosi mają więcej czasu na zgłoszenie swoich projektówKategoria: BIZNES, HandelW odpowiedzi na prośby przedsiębiorców zainteresowanych konkursem „Herosi In
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak nie stracić na kończącej się dacie przydatności do spożycia?Kategoria: BIZNES, HandelKilkanaście dni temu w Polsce weszła w życie ustawa o przeciwdział
Data publikacji: 2020-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podwójne złoto dla PVMKategoria: BIZNES, HandelPodwójny Złoty Paragon dla Perfetti Van MelleKonsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chu
Data publikacji: 2014-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ceresit z tytułem SuperbrandsKategoria: BIZNES, HandelCeresit, marka firmy Henkel, producenta chemii budowlanej została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbran
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie