Wiadomości branżowe

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce
Każdego roku Carrefour Polska podejmuje szereg inicjatyw i działań skierowanych do lokalnych społeczności. Szczególnie bliskie są mu akcje mające na celu promocję zdrowego stylu życia oraz zachęcenie do profilaktyki prozdrowotnej osób w dojrzałym wieku.W tym roku po raz kolejny centra handlowe Carrefour aktywnie włączyły się w ogólnopolską kampanię „Zadbaj o swoje serce”, która zwyciężyła w prestiżowym konkursie „Know Health” w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”. W kapitule Plebiscytu zasiadali wybitni eksperci w dziedzinie ochrony zdrowia, m.in. Sekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, Sławomir Neumann, Prof. dr hab. n. med. Mirosław J. Wysocki, Prof. dr hab. n. med. Alicja Chybicka oraz inni zasłużeni na polu szeroko pojętej promocji zdrowia.„Zadbaj o swoje serce” to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio przy aktywnym udziale centrów handlowych Carrefour. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego

Każdego roku Carrefour Polska podejmuje szereg inicjatyw i działań skierowanych do lokalnych społeczności. Szczególnie bliskie są mu akcje mające na celu promocję zdrowego stylu życia oraz zachęcenie do profilaktyki prozdrowotnej osób w dojrzałym wieku.

W tym roku po raz kolejny centra handlowe Carrefour aktywnie włączyły się w ogólnopolską kampanię ?Zadbaj o swoje serce?, która zwyciężyła w prestiżowym konkursie ?Know Health? w kategorii ?Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia?. W kapitule Plebiscytu zasiadali wybitni eksperci w dziedzinie ochrony zdrowia, m.in. Sekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, Sławomir Neumann, Prof. dr hab. n. med. Mirosław J. Wysocki, Prof. dr hab. n. med. Alicja Chybicka oraz inni zasłużeni na polu szeroko pojętej promocji zdrowia.

?Zadbaj o swoje serce? to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio przy aktywnym udziale centrów handlowych Carrefour. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii.

W tym roku program ?Zadbaj o swoje serce? odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour:?CH AKS? w Chorzowie, ?Galeria Śląska? w Rybniku, ?Galeria Zdrój? w Jastrzębiu Zdrój, ?Galeria Głogów? w Głogowie, ?Galeria Słowiańska? w Zgorzelcu, ?Galeria Glinki? w Bydgoszczy, ?Galeria Kalisz? w Kaliszu, ?CH Morena? w Gdańsku, ?Galeria Lubelska? w Lublinie oraz ?CH Carrefour? w Łodzi.

Uczestnicy akcji mogli skorzystać z szeregu badań takich jak: EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo wszyscy chętni mieli okazję do obliczenia swojego wskaźnika BMI oraz uzyskania porad w zakresie stosowania odpowiedniej diety, zapobiegającej nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Podczas każdego spotkania udało się przebadać kilkaset osób z danego regionu i tym samym zapobiec dalszemu rozwojowi niektórych schorzeń, wykrytych podczas profilaktycznych badań.

Zaangażowanie społeczne, w tym zaangażowanie na rzecz promocji zdrowia to jeden z ważniejszych obszarów dla spółki Carrefour, realizowany w ramach programów CSR. Carrefour od lat angażuje się w inicjatywy przynoszące korzyść społeczeństwu, prowadząc programy zaangażowania społecznego we współpracy partnerami społecznymi, takimi jak Caritas, Banki Żywności czy Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON.

A to już wiesz?  mBank największym bankiem w sieci

Być bliżej klienta, bliżej potrzebujących, bliżej drugiego człowieka – to wspólny cel zespołu Carrefour.

Centra handlowe Carrefour Polska

Carrefour Polska ? właściciel i zarządca sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

 

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy