Wiadomości branżowe

BNP Paribas Real Estate Partnerem Strategicznym targów ReDI

Firma doradcza BNP Paribas Real Estate została Partnerem Strategicznym Targów Retail Destination Initiative (ReDI), które odbędą się w dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wydarzenie to będzie platformą spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz najemców powierzchni handlowych, którzy działają na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej lub też poszukują w tym atrakcyjnym, szybko rozwijającym się Regionie Europy możliwości inwestycyjnych. Gospodarki państw w tej części Europy rozwijają się goniąc dojrzałe kraje Europy Zachodniej (od czasu przystąpienia Polski do UE PKB wzrósł o kilkanaście procent w stosunku do unijnej średniej i obecnie kształtuje się na poziomie ok. 67% unijnej średniej). Istotnym elementem jest również bezpieczeństwo obrotu gospodarczego i stabilność sceny politycznej na co globalni inwestorzy poszukujący atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych w sektorze nieruchomości handlowych zwracają szczególną uwagę.  Do tego dochodzą środki z unijnych funduszy, które wpływają na poprawę tak koniecznej dla rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych infrastruktury – Polska jest największym

Firma doradcza BNP Paribas Real Estate została Partnerem Strategicznym Targów Retail Destination Initiative (ReDI), które odbędą się w dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wydarzenie to będzie platformą spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz najemców powierzchni handlowych, którzy działają na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej lub też poszukują w tym atrakcyjnym, szybko rozwijającym się Regionie Europy możliwości inwestycyjnych.

Gospodarki państw w tej części Europy rozwijają się goniąc dojrzałe kraje Europy Zachodniej (od czasu przystąpienia Polski do UE PKB wzrósł o kilkanaście procent w stosunku do unijnej średniej i obecnie kształtuje się na poziomie ok. 67% unijnej średniej). Istotnym elementem jest również bezpieczeństwo obrotu gospodarczego i stabilność sceny politycznej na co globalni inwestorzy poszukujący atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych w sektorze nieruchomości handlowych zwracają szczególną uwagę.  Do tego dochodzą środki z unijnych funduszy, które wpływają na poprawę tak koniecznej dla rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych infrastruktury ? Polska jest największym beneficjentem tych środków, które przeznaczane są m.in. na finansowanie budowy nowych dróg, autostrad, lotnisk i rozwój poszczególnych regionów kraju. To właśnie dlatego wielu inwestorów spogląda na ten rynek z rosnącym zainteresowaniem.

Jak podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych z budżetu unijnego na lata 2014-2020 Polska otrzyma kolejne 105,8 mld euro, w tym 72,9 mld euro na politykę spójności i 28,5 mld euro na politykę rolną. To prawie 4 mld euro więcej w porównaniu do perspektywy finansowej, która kończy się w 2013 roku. Środki te będzie można zainwestować w m.in. badania naukowe i ich komercjalizację, kluczowe połączenia drogowe (autostrady, drogi ekspresowe), rozwój przedsiębiorczości, transport przyjazny środowisku (kolej, transport publiczny), cyfryzację kraju (szerokopasmowy dostęp do Internetu, e-usługi administracji), modernizację gospodarstw, wsparcie rolnictwa ekologicznego czy aktywizację zawodową.

Targi ReDI to platforma spotkań przedstawicieli miast, inwestorów, deweloperów oraz sieci handlowych ? najemców powierzchni handlowych. Targi będą okazją do zaprezentowania rozwoju tej części Europy, pojawiających się nowych możliwości inwestycyjnych na rynku nieruchomości oraz do wymiany poglądów na temat nowych trendów na rynkach powierzchni handlowych w Polsce i pozostałych krajach Regionu. Refurbishment i redevelopment centrów handlowych, czy też rozwój ulic handlowych w Polsce to tylko niektóre z aktualnych tematów.

A to już wiesz?  Agencja Ciszewski Public Relations w finale konkursu Golden Drum

Procesowi rozwoju ulic handlowych w Polsce przyjrzymy się szczególnie dokładnie. Wspólnie z organizatorem targów ReDI ? Polską Radą Centrów Handlowych przygotowujemy raport poświęcony ulicom handlowym w polskich miastach ? mówi Anna Staniszewska, Dyrektor Działu Analiz Rynkowych i Doradztwa w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej w BNP Paribas Real Estate. Poddajemy w nim analizie obecne uwarunkowania funkcjonowania tego popularnego na rozwiniętych rynkach konceptu powierzchni handlowych i kreślimy perspektywy jego dalszego rozwoju w Polsce ? dodaje Anna Staniszewska.

BNP Paribas Real Estate to jedna z wiodących firm doradczych na rynku nieruchomości w Europie Zachodniej będąca liderem w wielu sektorach tego rynku we Francji w Niemczech, czy też w Wielkiej Brytanii. Wsparcie tak znaczącej firmy w charakterze Partnera Strategicznego targów ReDI jest bardzo dużą wartością dodaną dla naszego wydarzenia oraz dowodem na duże zainteresowanie ze strony największych europejskich graczy Polską i innymi krajami Europy Środkowo-Wschodniej ? mówi Anna Szmeja-Kroplewska, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.
   
Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz sieci handlowych z regionu CEE. W ramach wydarzenia znajdzie się także Centrum Franczyzy oraz centrum konferencyjne, podczas którego poruszone i dyskutowane zostaną kluczowe dla branży  tematy. Targi ReDI to także  miejsce prezentacji projektów centrów handlowych z Polski oraz regionu CEE, centrum wsparcia ekspansji sieci handlowych, zainteresowanych inwestycjami w Polsce oraz w krajach ościennych (Ukraina, Rosja, Czechy, Turcja, Rumunia i Węgry). W ramach targów zostaną także zaprezentowane najnowsze usługi i technologii dla branży retail. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydenci Miast: Gdańska, Gdyni, Poznania, Olsztyna, Wrocławia, Rzeszowa, Szczecina, Lublina, Białegostoku oraz Łodzi.

Więcej na: www.redi.org.pl

Źródło BNP Paribas Real Estate. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy