Sklepy

Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska – raport

Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska – raport
Data publikacji: 09.05.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska – raport Kategoria: Sklepy W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny,

Data publikacji: 09.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska – raport
Kategoria: Sklepy

W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie, będącą integralną częścią strategii całej Grupy.

Polityka ta zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: gospodarki, ochrony środowiska oraz społeczeństwa. Przyroda jest dla nas najważniejszym dostawcą. Proponując swoim klientom produkty w większym stopniu przyjazne środowisku i bioróżnorodne, Grupa Carrefour podtrzymuje rozwój naturalnego kapitału, od którego wszyscy jesteśmy zależni. Poprzez swoje zobowiązania Carrefour wspiera rozwój zrównoważonego rolnictwa, np.: oferuje produkty morza pozyskane z większym szacunkiem dla zasobów morskich i zaopatruje się w drewno i papier, mając na uwadze ochronę lasów. Produkty marki Carrefour odpowiadają na oczekiwania konsumentów i tworzą długoterminową wartość, dziękitemu, że lepiej chronią ekosystemy.

„Być odpowiedzialnym handlowcem to postępować w taki sposób, aby każdy akt zakupu był korzystny dla jak największego grona klientów.”

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska - raport , -

A to już wiesz?  Klienci Carrefour Polska podzielili się posiłkiem

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy