Data publikacji: 09.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska – raport
Kategoria: Sklepy
W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie, będącą integralną częścią strategii całej Grupy.
Polityka ta zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: gospodarki, ochrony środowiska oraz społeczeństwa. Przyroda jest dla nas najważniejszym dostawcą. Proponując swoim klientom produkty w większym stopniu przyjazne środowisku i bioróżnorodne, Grupa Carrefour podtrzymuje rozwój naturalnego kapitału, od którego wszyscy jesteśmy zależni. Poprzez swoje zobowiązania Carrefour wspiera rozwój zrównoważonego rolnictwa, np.: oferuje produkty morza pozyskane z większym szacunkiem dla zasobów morskich i zaopatruje się w drewno i papier, mając na uwadze ochronę lasów. Produkty marki Carrefour odpowiadają na oczekiwania konsumentów i tworzą długoterminową wartość, dziękitemu, że lepiej chronią ekosystemy.
„Być odpowiedzialnym handlowcem to postępować w taki sposób, aby każdy akt zakupu był korzystny dla jak największego grona klientów.”
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: