Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku.
Klienci odwiedzający sieć firmowych sklepów SCOTFREE mogą korzystać z programu lojalnościowego i promocji oferowanych za pośrednictwem systemu TapOn. Rozwiązanie jest dostępne w postaci aplikacji na telefony komórkowe oraz ja
Pandemia wpłynęła na wzrost liczby osób w trudnej sytuacji życiowej, które zgłaszają się do Banków Żywności o pomoc, zwłaszcza teraz, przed Bożym Narodzeniem. Dlatego marka Kamis po raz kolejny wspiera Świąteczną Zbió
Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zad
Od kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie w Polsce i krajach należących do Unii Europejskiej. Wraz ze wzrostem konkurencyjności, zaostrza się także walka o klienta internetow
Reklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody na to, że świat wirtualny wrósł już w rzeczywistość. Znaczenie online’u rośnie, a rozwiązania w nim stosowane zaczynają wkr
Od początku września stanowisko Tenants Relationship Managera w Wola Parku objęła Emilia Lange-Cichocka.
W najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, klienci będą mogli wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya.
Zdrowy styl życia stał się obecnie tematem numerem jeden. Ludzie coraz bardziej zwracają uwagę na to co jedzą.
Funkcjonująca zaledwie od roku franczyzowa sieć Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” szturmem podbija rynek.