Wiadomości branżowe

AUTOPOMOC do wzięcia w mBanku i MultiBanku

Klienci mBanku oraz MultiBanku, którzy do 20 grudnia odwiedzą dowolną placówkę banku, otrzymają Kartę AUTOPOMOC, która powstała we współpracy z BRE Ubezpieczenia TU S.A.  Karta upoważnia  do otrzymania bezpłatnej 30 dniowej pomocy organizowanej przez firmę Europ Assistance Polska. Z pomocy skorzystać można w sytuacji awarii samochodu, użycia nieprawidłowego paliwa lub  wypadku na drodze w promieniu 50 km od miejsca zamieszkania posiadacza karty. Pomocą objęci zostaną nie tylko klienci mBanku oraz MultiBanku, ale również towarzysze ich podróży.Zakres assistance obejmuje holowanie pojazdu lub jego naprawę, a także organizację i pokrycie kosztów parkingu strzeżonego. Klienci mBanku oraz MultiBanku mogą również liczyć na dostawę paliwa, w sytuacji jego braku, zaś w przypadku zatrzymania przez policję dostarczenia niezbędnych dokumentów. Jeżeli, na skutek awarii bądź wypadku, konieczne będzie przewiezienie Klienta do hotelu, miejsca docelowego lub zamieszkania, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty transportu Klienta mBanku oraz MultiBanku wraz z towarzyszami jego podróży i bagażem podręcznym.Do dyspozycji Klientów mBanku i

Klienci mBanku oraz MultiBanku, którzy do 20 grudnia odwiedzą dowolną placówkę banku, otrzymają Kartę AUTOPOMOC, która powstała we współpracy z BRE Ubezpieczenia TU S.A.  Karta upoważnia  do otrzymania bezpłatnej 30 dniowej pomocy organizowanej przez firmę Europ Assistance Polska.

Z pomocy skorzystać można w sytuacji awarii samochodu, użycia nieprawidłowego paliwa lub  wypadku na drodze w promieniu 50 km od miejsca zamieszkania posiadacza karty. Pomocą objęci zostaną nie tylko klienci mBanku oraz MultiBanku, ale również towarzysze ich podróży.

Zakres assistance obejmuje holowanie pojazdu lub jego naprawę, a także organizację i pokrycie kosztów parkingu strzeżonego. Klienci mBanku oraz MultiBanku mogą również liczyć na dostawę paliwa, w sytuacji jego braku, zaś w przypadku zatrzymania przez policję dostarczenia niezbędnych dokumentów. Jeżeli, na skutek awarii bądź wypadku, konieczne będzie przewiezienie Klienta do hotelu, miejsca docelowego lub zamieszkania, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty transportu Klienta mBanku oraz MultiBanku wraz z towarzyszami jego podróży i bagażem podręcznym.

Do dyspozycji Klientów mBanku i MultiBanku oddana jest również całodobowa infolinia. Pod specjalnym numerem telefonu uzyskać będzie można informację o lokalizacji stacji benzynowych i warsztatów, sytuacjach na przejściach granicznych, możliwości wypożyczenia samochodu, połączeń lotniczych i promowych.Ponadto, w ramach Karty Assistance, jej posiadacze otrzymają możliwość skorzystania z usług concierge. Klient za pomocą jednego telefonu i określenia własnych oczekiwań może liczyć na rezerwację stolika w restauracji, rezerwację i dostarczenie biletów na spektakl, koncert i mecz, czy organizację i dostawę zakupów kwiatów i upominków, organizację pomocy domowej, wolnego opieki nad dziećmi.

Klient, który otrzymał kartę i chce przystąpić do Grupowej Umowy ubezpieczenia powinien ją aktywować. W tym celu należy skontaktować się z mLinią bądź multilinią. Aktywacji karty można dokonać do 31.01.2010r.

Źródło BRE Ubezpieczenia. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  500 par butów dla dzieci z ubogich rodzin ? podsumowanie akcji Allegro i Caritas Gniezno

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy