Biznes

7 głównych obszarów audytu shop conceptów

7 głównych obszarów audytu shop conceptów
Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni

Data publikacji: 2017-03-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 7 głównych obszarów audytu shop conceptów
Kategoria: BIZNES,

Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni handlowej.

7 głównych obszarów audytu shop conceptów BIZNES, - Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni handlowej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
7 głównych obszarów audytu shop conceptów BIZNES, - Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni handlowej.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Trygon Sport otwarty w Wola Parku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy