Wiadomości branżowe

650 tysięcy osób wzięło udział w atrakcjach Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012? zorganizowanych przez Euro RSCG 4D

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy Kibiców), 35% wzrost sprzedaży Coca-Coli w strefie kibica w Warszawie - to wyniki marketingowej aktywacji Coca-Cola na UEFA EURO 2012™, którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D.Agencja Euro RSCG 4D zajęła się kompleksową aktywacją marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w 8 miastach zlokalizowanych w Polsce i na Ukrainie.Opierając się na globalnej platformie komunikacyjnej Coca-Cola „Lets Get Crazy”, w Polsce realizowana pod hasłem „Wpadnijmy w piłkoszał”, Euro RSCG 4D aktywowała szeroką gamę nowoczesnych i niesztampowych działań Coca-Cola w Strefach Kibiców, które dawały fanom możliwość wyrażenia piłkarskich emocji.EURO RSCG 4D zaplanowała także i zrealizowała pro-sprzedażowy program, który zaowocował wzrostem sprzedaży Coca-Coli w Warszawskiej Strefie Kibica na poziomie ponad 30%.Tegoroczne Mistrzostwa okazały się być dla nas doskonałą platformą do kontaktu z konsumentami. UEFA EURO 2012™ w Polsce i na

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy Kibiców), 35% wzrost sprzedaży Coca-Coli w strefie kibica w Warszawie – to wyniki marketingowej aktywacji Coca-Cola na UEFA EURO 2012™, którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D.

Agencja Euro RSCG 4D zajęła się kompleksową aktywacją marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w 8 miastach zlokalizowanych w Polsce i na Ukrainie.

Opierając się na globalnej platformie komunikacyjnej Coca-Cola „Lets Get Crazy”, w Polsce realizowana pod hasłem „Wpadnijmy w piłkoszał”, Euro RSCG 4D aktywowała szeroką gamę nowoczesnych i niesztampowych działań Coca-Cola w Strefach Kibiców, które dawały fanom możliwość wyrażenia piłkarskich emocji.

EURO RSCG 4D zaplanowała także i zrealizowała pro-sprzedażowy program, który zaowocował wzrostem sprzedaży Coca-Coli w Warszawskiej Strefie Kibica na poziomie ponad 30%.

Tegoroczne Mistrzostwa okazały się być dla nas doskonałą platformą do kontaktu z konsumentami. UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie przyciągnęło miliony kibiców z Europy i ze świata zarówno do obu krajów gospodarzy, jak i przed telewizory. Działania podjęte w ramach kampanii Coca-Cola na UEFA EURO 2012™ pozwoliły zająć marce czołowe miejsce wśród liderów działań marketingowych związanych z Mistrzostwami. Strefy Coca-Cola, które były największymi aktywacjami realizowanymi wśród sponsorów UEFA EURO 2012TM w ramach Stref Kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły 650 tys. osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie – mówi Mariusz Kiepas, dyrektor generalny UEFA EURO 2012™, Coca-Cola Poland Services.

Przygotowania i prace agencji trwały 1,5 roku. Wierzymy, że opracowana przez Euro RSCG 4D strategia działań oraz kreatywna koncepcja aktywacji i jej implementacja przyczyniły się do sukcesu przedsięwzięcia – mówi Antoine Kolendowski, Dyrektor Zarządzający Euro RSCG 4D.

A to już wiesz?  Srebro i brąz dla ING

Zapraszamy do zapoznania się z filmem podsumowującym aktywację Euro RSCG 4D dla Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ na You Tube: http://youtu.be/n-rUXm3MqI4

Źródło Havas Engage Warsaw. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy