LIFESTYLE Podróże

10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki

10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki
7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to

Data publikacji: 2018-11-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki
Kategoria: LIFESTYLE, Podróże

7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”.

10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki LIFESTYLE, Podróże - 7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”.

7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to nie tylko sposób na wymarzone wakacje, ale także wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”. Trzy osoby wyłonione w międzynarodowym głosowaniu wraz z głównymi influencerami kampanii – Mattią i Eliem z zespołu BEMY oraz Ofelią Igą Krefft – aktorką i instagramerką, przebyli pełną przygód i muzyki trasę z finałem na Sziget Festival 2018. Zapisem wspomnień z wyprawy jest specjalnie skomponowany utwór „All I need is just a friend” oraz teledysk, jaki do niego powstał.

Droga do wygranej 

Głównym zadaniem, z jakim musieli się zmierzyć uczestnicy międzynarodowego konkursu, było nagranie kreatywnego filmu, który miał przekonać głosujących, że to właśnie ta osoba powinna wyruszyć w muzyczną podróż. Drugim krokiem było zaplanowanie kreatywnej trasy przejazdu do Budapesztu, w którym odbywa się coroczny Sziget Festival. Miała ona uwzględniać 7 z 25 zaznaczonych na mapie miast, w których znajdują się hotele rodziny ibis. Mattia i Elie z zespołu BEMY ogłosili z końcem czerwca trójkę zwycięzców. Największą ilość głosów oraz szczególne uznanie jury zdobyli Lucie i Kacka z Czech oraz Kende z Węgier. W konkursie mogli wziąć udział miłośnicy muzyki mieszkający w Polsce, Czechach, Słowenii, Rumunii, Bułgarii i Macedonii, a także na Słowacji, Węgrzech, Litwie i Łotwie.

Z Gdańska na Sziget Festival 2018

A to już wiesz?  ESENCJA WŁOCH NA POKŁADZIE COSTA SMERALDA

Wyprawa na Sziget Festival wystartowała 2 sierpnia 2018 z hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto. Zainaugurował ją akustyczny występ członków zespołu BEMY. Na trasie do Budapesztu, oprócz wspomnianego wcześniej Gdańska, znalazły się również następujące miasta: Warszawa, Wrocław, Praga i Bratysława. W każdym z nich na uczestników podróży czekały dodatkowe atrakcje – zwiedzanie, mnóstwo dobrej zabawy, a także noclegi w wypełnionych muzyką hotelach rodziny ibis. Bus z uczestnikami wyprawy dotarł do Budapesztu 8 sierpnia, tuż przed rozpoczęciem jednej z największych imprez tego typu w Europie. Sziget Festival to dziewięć scen, na których przez tydzień gra muzyka. W tym roku festiwalowa przestrzeń rozbrzmiewała w rytm hitów m.in. Lany del Rey, Shawna Mendesa, Gorillaz czy Arctic Monkeys. Już po raz kolejny w ramach wydarzenia powstała scena rodziny hoteli ibis – Europe Stage Presented by ibis, na której Mattia i Elie z zespołu BEMY wykonali premierowo utwór "All I need is just a friend". Inspiracją do skomponowanej w trasie z Gdańska do Budapesztu piosenki stały się nowo nawiązane przyjaźnie oraz wszystkie przeżyte wspólnie chwile. Powstał także teledysk, dokumentujący emocje, jakie towarzyszyły uczestnikom wyprawy: https://www.youtube.com/watch?v=P6T8I8yvdbQ

Z pasją do muzyki

Kampania „Get to Sziget” dotarła do 8,8 mln osób w 10 państwach. Do jej promocji wykorzystano takie narzędzia jak: reklama digitalowa, dedykowana strona internetowa, media społecznościowe, bezpośrednia komunikacja ze środowiskami studenckimi oraz działania PR. Jej częścią była również współpraca z międzynarodowymi influencerami. Za pośrednictwem ich kanałów informacja o „Get to Sziget” dotarła do niemal 600 tys. osób, a publikowane materiały osiągnęły 3,8 mln odsłon i wywołały ponad 130 tys. reakcji. Pasja do muzyki to element wpisany na stałe w strategię marki ibis. Przejawia się ona na różne sposoby, każdorazowo zaskakując pomysłowością i nieszablonowym podejściem, a także angażując we wspólne działania licznych przedstawicieli grupy docelowej, którą stanowi pokolenie millenialsów.

A to już wiesz?  „Podwórka NIVEA” po raz pierwszy nad polskim Morzem

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki LIFESTYLE, Podróże - 7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Podróże

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy